torstai 13. toukokuuta 2010

Vattumaista vartalovoidetta

Tunsin tarvitsevani jotain kevyttä, melkein geelimäistä (muttei ihan kuitenkaan) vartalovoidetta, joka imeytyisi nopeasti ja tuoksukin saisi olla hyvä. Olin Sokoksella jo pitkään ihaillut Lumenen ihania vadelma- ja mustaherukkavartaloemulsioita. Mustaherukkakin oli tuoksultaan ihan kiva, mutta vadelma - se on aivan taivaallinen! Tuoksu muistuttaa vademajäätelöä, mikä sattuu olemaan suuri herkkuni! En voinut vastustaa, kun hinta 250ml kosteusvoiteesta oli vain 3,90e.



Täytyy kyllä sanoa, että Lumene todella osaa käyttää hyväkseen kotimaisuuttaan (eikä se haittaa yhtään!). Jos tuotteessa sanotaan olevan jotain Suomen luonnosta saatavia marjoja, olen myyty. (Esimerkiksi uuden XZ Manga -shampoon ostopäätös oli tehty, kun luin että ihanan tuoksun takana on karpaloita - vaikka pakkauksen piirros mangatytöstä on aika kaamea, ja vaikka minulla niitä shampoita tulvii joka paikassa.) Lumene vetoaa kuluttajiin myös luonnollisuudella, arktisuudella, pohjoismaisuudella, puhtaudella, mainoksissa esiintyvällä luonnonkauniilla Kiira Korvella, vitamiinirikkaudella jne. Esimerkiksi Lumenen kotisivun aloitussivulla on ihana video.

Entäs voiteen teho ja soveltuvuus minulle? Eihän se mitenkään vaikuta jäävän toissijaiseksi tuoksulle, brändille ja pakkauksen ulkonäölle? ;) Kyllä minä todella tämän kosteutustehostakin tykkään. Iho jää pehmeäksi, virkistyneeksi ja voide tosiaan imeytyy nopeasti. Tuoksun vuoksi tätä todella tekee mieli läträtä oikein kunnolla, joten emulsion keveys sopii myös.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tahdon mä! :)