maanantai 17. toukokuuta 2010

Anytimen Auringonkukka ja muuta kynsiasiaa

Kuolasin jossain kynsiblogissa vilahtanutta Anytimen oranssia Auringonkukka -kynsilakkaa ja harmittelin, kun sitä ei enää valmisteta (koska koko Anytime on valitettavasti edesmennyt kosmetiikkamerkki).Sitten olikin suuri yllätys kun kotosalla vieraillessani löysin äidin lakkakätköistä yhden kappaleen tätä lakkaa! Sain miltei käyttämättömän lakan omaksi, ja tälläkin hetkellä kynsissäni koreilee pirteän oranssi lakka.



Kuten olen tainnut mainita, minulle kynsilakan käyttö on aika uusi harrastus. Viime syksynä innostuin kasvattamaan aiemmin tosinysiä kynsiäni, ja ensimmäistä kertaa tuntui mahdolliselta käyttää kynsilakkaa (mitättömän pieniä kynsiä on mielestäni vaikea lakata). En vieläkään ole saanut kynsiäni kasvamaan tasaisesti, mutta olen silti suht tyytyväinen niiden kuntoon. Kynnet ovat pysyneet melko vahvoina, mistä kuuluu kiitos eräälle huipputuotteelle, nimittäin Trindin Nail Repairille.



Vaikka en ole käyttänyt tätä ohjeen mukaisesti kuurimaisesti (kahden viikon ajan joka päivä), vaan aina silloin tällöin, olen vakuuttunut että tämä on vahvistuneiden kynsieni salaisuus. Kynsien hauraus on poissa ja jopa liuskoittuminen on selvästi vähentynyt. Tätä kynnenvahvistajaa on kiva käyttää myös ihan läpinäkyvänä lakkana, se näyttää kivalta kynsissä. Muistaakseni tätä saa myös vaaleanpunaisena ja mattana läpinäkyvänä. Hinta taisi olla kahdentoista euron paikkeilla, mikä on kohtuullinen sillä pullo on riittoisa.

Vaikka olenkin täysin rakastunut tähän ja suosittelen ehdottomasti kynsien kasvun vauhdittamiseksi, aion tämän loputtua kokeilla OPIn Nail envyä. Siitä olen myös kuullut niin paljon hyvää että pakkohan sitä on testata!

Kynsiaiheisen postauksen päätteeksi on vielä esiteltävä juuri loppunut kynsilakanpoistoaine. Tämä taitaa olla Pirkan jälkeen edullisin mitä olen löytänyt, hinta siis jää alle kahden euron. Mielestäni tämä on ihan mukava, öljypitoinen kynsilakanpoistoaine joka poistaa lakan nopeasti. Pirkkaan verrattuna tämä on parempi. Silti tuntuu että tämä ei kuitenkaan ole tarpeeksi hellävarainen kynsinauhoilleni, mistä syystä tällä hetkellä on käytössä Mavalan Eritttäin hellävarainen kynsilakanpoistoaine.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tahdon mä! :)