sunnuntai 14. maaliskuuta 2010

Aikuinen nainen mä oon?



Teininä vannoin itselleni, että kirkkaanpunaista huulipunaa, kirkkaanpunaista kynsilakkaa tai sinistä luomiväriä en käytä ikinä, tai ainakaan ennen eläköitymistäni. Myös poskipunan käyttö oli pitkään pannassa, koska mielestäni vain tädit käyttivät poskipunaa.

Vaan nykyään (tosin jo parin vuoden ajan) poskipuna on arkimeikkini olennaisin osa: jonkun mielestä kenties liiankin olennainen, mutta minä tykkään! Suosikkejani ovat vaahtomaiset (mm. Lumene Luminous Foam, vasemmalla) tai voidemaiset (mm. The Body Shop, oikealla) poskipunat tai sitten hennon persikkaiset tai vaaleanpunaiset mineraaliposkarit kuten alla näkyvä L'Orealin yksilö.



Onko minusta nyt 23-vuotiaana sitten tullut kypsä Aikuinen nainen, kun olen hankkinut sekä sinisen luomivärin (IsaDoran mineraali sävyssä 47 Sapphire) että huutavanpunaisen huulipunan (L'Orealin ihana Color Riche Serum -huulipuna sävyssä Luminous Scarlet)? Kynsissä näkyy myös kirkkaanpunainen Max Factorin Nailfinity -kynsilakka sävyssä 549 Red Passion.





Ei syytä pelästyä, tällaisia tätipäiviä minulle tulee toistaiseksi vielä melko harvoin. Kirkkaanpunainen väri yhdistettynä muuten hillittyyn meikkiin on aika piristävää ja sininen luomiväri näyttää lopulta aika hauskalta ruskeisiin silmiin yhdistettynä. Punaisille kynsille en keksi puolustuspuhetta, kyllähän ne aika tätimäiset arkikäytössä ovat, vai?

Pus pus!    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tahdon mä! :)