perjantai 24. kesäkuuta 2011

Yksinkertaista?

Olen kyllä kaikkien aikojen huonoin otsikoiden keksijä, ja kaikessa mielikuvituksettomuudessaankin tulen melko varmasti vielä monta kertaa muotoilemaan otsikon suomentamalla tuotteen englanninkielisen nimen. Koittakaahan kestää! ;)

Ainakin Sokoksissa ja K-Citymarketeissa myynnissä oleva kosmetiikkasarja Simple houkutteli kokeilemaan, ja olen hankkinut kaksi merkin tuotetta: silmänympärysvoiteen ja meikinpoistoliinat. Sarjaan kuuluu myös muita puhdistus- ja kosteutustuotteita.

Rauhoittava silmänympärysvoide oli ensimmäinen Simple -tuttavuuteni. Silmänympärysvoidetta valitessa olen tosi tarkka, sillä silmänympärysalue on se joka kasvoissani herkimmin reagoi epäsopivaan aineeseen. Tämä silmänympärysvoide oli kuin olikin sellainen, ettei ärsyttänyt ihoa. Muutenkaan tuotteesta en keksi pahaa sanottavaa: se on kivan kevyt voide, joka sopii hyvin päiväkäyttöön ja poistaa silmänympärysalueen kiristyksen mukavasti.



Puhdistusliinat hankin lähtiessäni muutamaksi päiväksi leiriolosuhteisiin jolloin halusin ihonhoidon olevan mahdollisimman helppoa. Kasvojenpuhdistusliinoja käytän kyllä muulloinkin, esimerkiksi superväsyneenä saapuessani myöhään kotiin (toisin sanoen, juhlimisen jälkeen). Nämä Simple -liinat ovat alkoholittomia ja öljyttömiä, eivätkä siis kirvellä silmiä vaan niitä voi käyttää myös silmämeikin poistoon. Yllättävän tehokkaita, mutta kävi taas niin kuin monesti puhdistusliinojen kohdalla, eli kiinnitystarra heikkeni enkä muistanut korvata sitä teipillä - viimeiset liinat kuivahtivat. Käytin ne kuitenkin loppuun veteen kostutettuna, jolloin toimivat miltei vanhaan tapaan.

Kaiken kaikkiaan Simple -merkki menee taas minulla ihankiva -kategoriaan. Uskon silti, että helposti reagoivalle, herkälle iholle tämä voi olla mukava ja kerrankin kohtuuhintainen vaihtoehto. Tuotteita löytää helposti kampanjahintaan ja hinnat pyörivät normaalistikin 4-8 euron tietämissä.

Onko muilla kokemuksia Simple -tuotteista, onko hot or not?

1 kommentti:

  1. Mä olen kokeillut kans paria Simplen tuotetta, puhdistusvoidetta ja syväpuhdistavaa naamiota. Puhdistusvoide hoiti kyllä hommansa, mutta ei ollut mitenkään erityisen kiva. Oikeastaan aika tylsä :D Naamiosta taas olen tykännyt tosi paljon, sillä se ei kuivata nassua yhtään :)

    VastaaPoista

Kommenttisi tahdon mä! :)