lauantai 22. tammikuuta 2011

Biotherm: Biosource puhdistusmaito


Ostin joskus Sokoksen 3+1 -päiviltä 400ml pumppupullon tätä Biothermin Biosource-puhdistusmaitoa muistamatta, että kaapissa odottaa yksi normaalikokoinen puteli kokeilemistaan. Eli lopulta tätä oli minulla yhteensä 600ml enkä vielä tiennyt, tykkäänkö tuotteesta vai en. No, nyt olen käyttänyt isomman pullon tyhjäksi, eli minulla on jo jotain sanottavaa siitä.

Minulla on tällä hetkellä menossa se kausi, että käytän mieluummin puhdistusmaitoa kuin puhdistusgeeliä. Sen sijaan kasvoveteni haluaisin geelimäisenä (tilasin juuri Cliniquen Mild Clarifying Lotionin vanhalla koostumuksella).

Tuoksu on kivan virkistävä, mutta jotenkin vähän erikoinen. Minulle tuli ensiksi mieleen, että tuote haisee siltä kuin ei olisi ihan tuore... mutta koska tiesin sen kuitenkin olevan, tuoksu ei häirinnyt enempää. Vaikka puhdistusmaito on suunnattu normaali- ja sekaiholle, sopii se mielestäni kuivemallekin "nahalle", sen verran hyvä kosteutusteho on. Rehellisesti sanoen en kuitenkaan pidä tätä hinta-laatu-suhteeltaan mitenkään huikeana. Onhan tuote selvästi markettikamaa parempi, mutta hintakin on sitten moninkertainen.

Ehkä jätän lopullisen tuomioni myöhemmäksi ja annan sen vasta sitten kun tämä pienempikin pullo on käytetty loppuun. Onko muilla kokemuksia Biosource -sarjan tuotteista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tahdon mä! :)