tiistai 20. heinäkuuta 2010

Pala paratiisia

Olen löytänyt kesällä muutaman kivan uuden kynsilakan, ja tässä yksi niistä.



Mavalan Paradise Collectionin sähkönsininen sävy Paradise Blue ihastutti minut heti! En tiedä mistä johtuu, että pidän niin kovasti sinisestä/turkoosista kynsilakassa, vaikka pukeutumisessa ja sisustuksessa en käytä kyseisiä värejä juuri yhtään.
Mutta Paradise Bluehen palatakseni: lakka levittyy tosi helposti, siististi (heh, luultavasti kaikilla muilla käyttökerroilla kuin sillä, jolloin päätin kuvan napsaista!) ja pysyy pitkään. Muutenkin Paradise Collectionin sävyt ovat ihania, minulla on myös Flamingo Pink ja Tangerine.

2 kommenttia:

  1. Moi pitkästä aikaa<3 mulla on ikävä SUA ja mulla on myös ikävä talvea jolloin en ole puutarhatöissä ja voin siis lakkailla kynsiäni ;-) tämä oli totaalinen random-kommentti jonka tarkoitus oli vain sanoa että "ikävä" ja "toivottavasti nähdään pian" ja myös "en ole unohtanut bloggeria vaikken itse ehdi kesällä kirjoittamaankaan (tai paremminkin lukemaan vrt. kirjablogini)

    t. sanna #2

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla sinusta! <3 Ja lakkailukautta odotellesssa... ei vaiskaan, ensin nautitaan kesästä! Haluan myös sanoa sinulle "ikävä" ja "toivottavasti nähdään pian"!

    VastaaPoista

Kommenttisi tahdon mä! :)