keskiviikko 24. helmikuuta 2010

Baby Babe

Minulla on vain vähän luottotuotteita, siis sellaisia perusjuttuja joita kotoani löytyy aina. Joitakin varastojeni vakiasukkaita kuitenkin on, kuten nämä kaksi jotka seuraavaksi esittelen. Molemmat sattuvat olemaan vauvojen herkälle iholle tarkoitettuja, mutta sopivat mainiosti myös aikuisemmalle iholle.





Natusan sinkkivoidetta piti hamstrata useampi purkki kun olivat marketin poistolaarissa puoleen hintaan. Olen kokeillut myös Ainu -merkkistä sinkkipastaa mutta tämä Natusan on minulle mieleisempi. Tätä kuluu ihan mukavaa tahtia ja ilman en enää tulisi toimeen. Sinkkivoide hoitaa todella tehokkaasti ärtynyttä ja punoittavaa ihoa. Se on niin rasvaista, että suosittelen käytettäväksi vain öisin vaatteiden tahriintumisen välttämiseksi. Kasvoihin tai muuten herkille ihoalueille en ole uskaltanut tätä laittaa. Kyseinen aine vaalentaa kuulemma myös raskausarpia, vinkiksi venyneen ihon jättämistä jäljistä kärsiville.





Myös vauvatalkkeja olen käyttänyt jo vuosikaudet. Muutamia olen kokeillut, Natusanin perustalkki on hyvä mutta suosikkini on tämä ulkomailta ostamani Johnson's Bedtime Powder. (Ihme kun tätä tuntuu löytyvän kaikkialta paitsi Suomesta!) Se on miedosti hajustettu mukavan rauhoittavalla tuoksulla, taisi olla laventelia ja kamomillaa. Näin talvella talkin käyttö on vähäistä. Sen sijaan se on tarpeen kesällä hiostavaan aikaan, jolloin sitä voi pirskotella varpaanväleihin, kainaloihin, ihopoimuille ja taipeisiin jotka helposti hiostuvat. Talkki imee ylimääräisen kosteuden tehokkaasti ja pitää ihon sileänä. Joskus pitäisi kokeilla myös Body Shopin ihotalkki ja Lushin talkkimainen deodorantti, joka sattuu tuoksumaan kookokselta - nam!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tahdon mä! :)