lauantai 21. huhtikuuta 2012

Niin makeeta!

Nyt on aika esitellä muuan suihkugeeli, joka on uskollisesti odottanut satunnaisia käyttökertojaan suihkuhuoneessa miltei kaksi vuotta. Tämä Fruttinin Strawberry-Starfruit suihkugeeli on ensimmäinen, mutta tuskin viimeinen tuttavuuteni kyseiseen saksalaiseen tuotemerkkiin. Minulla on myös samantuoksuiset vartalovoide ja -suihke, joita en ole vielä ottanut käyttöön.

Tuote kutsuu itseään itse asiassa on "suihkusorbetiksi" mutta koostumukseltaan se on kyllä ihan tavallista suihkugeeliä. Pakkaus on yllättävän kätevä tilansäästäjä, sillä sen sai telineen reunaan roikkumaan. Tuoksu on oikein ihana metsämansikkainen ja säilyy iholla mukavasti suihkun jälkeenkin.

Huomasin hiljattain Sokoksen ottaneen joitakin Fruttini -tuotteita myyntiin. Suosittelen kokeilemaan, jos tykkää makeista ja tosi herkullisista tuoksuista!

4 kommenttia:

  1. Minä muuten ihan vasta tajusin erään jutun näistä purkeista, siis että tuon korkkiosan voi siirtää tuonne alapuolelle, on vieläkin helpompi käyttää kun ei tarvi tempoa korkkia irti, sen kun vain ruuttaat suihkugeeliä kouraan roikkuvasta purkista =D Ehkä ootki käyttäny sitä siten mutta ainaki tossa kuvassa korkki on 'väärällä' puolella. Kunhan muistaisin sitten itsekin tämän oivallukseni jahka otan suihkugeelit käyttöön...

    VastaaPoista
  2. Oho, onpa kätevää! Täytyy kokeilla seuraavan Fruttinin kanssa. Kiitos vinkistä :)

    VastaaPoista
  3. Itse olen etsinyt noita, mutta pitää käydä katsomassa Sokoksella jospa sielä olisi.

    VastaaPoista
  4. Löytyikö, Tia? Ainakin Tampereen ja Turun Sokoksilla olen nähnyt.

    VastaaPoista

Kommenttisi tahdon mä! :)