perjantai 27. elokuuta 2010

Lush: Noubar

Totesinpa juuri että olen kohta varmaan kokeillut kaikkia Lushin saippuoita, paitsi ulkomailta tilattavissa olevia Retro-saippuoita. Nimittäin, viimeksi viikko sitten Helsingin Citykäytävän Lushissa poiketessani en enää löytänyt mitään saippuaa, mitä haluaisin ostaa (ja minunhan täytyy pikapuoliin ostaa jotain saadakseni kohta täyttyvän leimakortin täyteen!). Osa tuoksuista (esim. Karma ja mentholintuoksuiset) eivät halua päästä kylpyhuoneeseeni, ja suurinta osaa minulla kuitenkin on vielä jonkunmoinen mötikkä minigrip-pussissa.


Yksi tuoksu, joka tuo minulle varmasti aina mieleen kesän 2010, on Lushin Noubar-saippua. Ostin sen kesäkuun alussa ja tykästyin kovasti (joskin myöhemmin olen huomannut, että parhaisiinkin tuoksuihin voi kyllästyä.) Olen huomannut, että Noubarit eivät ole aina yhtä pähkinäisiä kuin esimerkiksi tämä minun kappaleeni: tässä tuota vihreää täytettä on aika reilusti. Päällä on pistaaseja, joita minä pistaasihulluna haluaisin niiiiiin maistaa.

Saippua on nyt miltei loppuun kulunut, kuva on otettu miltei alkutilanteessa. Noubar on paljon pehmeämää kuin Lushin saippuat yleensä, pienentäessä siitä voi vain "repiä" sopivan palan, sitä ei tarvitse veitsellä murtaa. Noubar vaahtoaa ihanasti, jättää iholle erikoisen tuoksunsa (se pitää itse kokea, kuvaileminen on liian haastavaa) ja mielestäni tämä on myös tosi riittoisaa - pieni pala riittää. Saippua on myös melkoisen rasvaista, eli kosteuttaa ihoa hienosti. Sisältä paljastuvat myös pähkinänpalaset kuorivat ihoa.

Todella mukava tuote, mutta nyt käytettyäni yhden tänä kesänä (ja saatuani sen tuoksun syöpymään ehkä ikuisesti mieleeni), taidan pitää vähän taukoa Noubarista. Muita Lusheja onneksi on kaapit, pöydät, hyllyt täynnä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tahdon mä! :)