torstai 19. elokuuta 2010

Aloittelijalakkailija

Käytän hiuksissa muotoilutuotteita vain hyvin harvoin. Varhaisteininä rakastin L'Orealin muotovaahtoa ihanan tuoksun takia. Hiuslakkojakin kokeilin, mutta ainakin peruslakat saivat tukan näyttämään rasvaisen kiiltelevältä, ja koska tukkani on aika raskas, lakkakaan ei saa sitä kunnolla kuriin.

En ole siis kokenut lakalle tarvetta, ja olenkin oikeastaan ihmetellyt kun naistenhuoneissa tytöt suihkivat lakkaa joka välissä. Minä en harrasta muutenkaan kampauksia: tukka on joko auki, ylä- tai alaponinhännällä tai löysällä nutturalla (joskus harvoin repäisen ja kokeilen lettejä!).

Aikuisiällä olen ostanut tasan kaksi hiuslakkaa, ja niistä kumpikin on vielä "käytössä" reilusti yli puolillaan. Nyt kuitenkin olen ruvennut käyttämään lakkaa vähän ahkerammin, kun kasvattelen etuhiuksia pois ja pinnien + lakan avulla yritän saada ärsyttävän pituiset etuhiukset muiden hiusten sekaan piiloon.



Toinen omistamistani hiuslakoista on tämä Tigi Rockaholicin Fun Times -lakka suuressa 400ml pullossa. Täytyy myöntää, että vaikka lakan käyttö ei vieläkään tunnu luontevalta, tästä tuotteesta tykkään! Olen ihan ihmeissäni, kun hiuslakka ei teekään tukasta niin likaisen näköistä. Enintään se antaa vähän kaunista kiiltoa. Lisäksi, uskomatonta kyllä, tämä kyllä pitää tukan kuohkeana (olen kokeillut föönausta) ja pitää kurittomat etuhiukset hallinnassa.

Tuoksu on ehkä persikkainen, alkoholinen (no 'rockaholic'-tuotteen ollessa kyseessä se kai sallitaan), ei ole valittamista tuoksussakaan vaikka se ei mitenkään erityisen hurmaava olekaan. Tämä on mukava tuote näin aloittelevalle hiuslakan käyttäjälle - hinta tosin aika kova verrattuna markettituotteiden hintoihin, vaikka toisaalta kokoakin on enemmän. Ulkomailta aerosoleja ei enää taideta toimittaa, suomalaisessa nettikaupassa tämän hetken hinta näyttäisi olevan 17,90e.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tahdon mä! :)