lauantai 30. tammikuuta 2010

Kaksi suosikkia, tyhjä ja täysi



Ihastuttava Nivean nuorelle iholle tarkoitettu Peel soft! -syväpuhdistava kuorintavoide. Persikkauutetta sisältävä tuote tuoksuu ihanalta (yllättäen tärkeimpiä valintaperusteita suosikkiasemalleen), tuntuu iholla tehokkaalta ja jättää kasvot ihanan pehmoisiksi. Tämän perusteella tulee varmasti kokeiltua myös muita sarjan tuotteita. Hinta muistaakseni reilun vitosen. (75ml)




Tämä vesimelonilta tuoksuva hellävarainen puhdistusvaahto on mukava peruspuhdistaja. Tuote on ACO Clinidermin valikoimasta Pure & Clean Deep Cleansing Mousse jota olen aina välillä käyttänyt, vaihdellen vastaavan Dermosilin vaahdon kanssa. Hinta tavallisesti n.10-11e, mutta tämän kappaleen bongasin tänään apteekin alesta huippuhalvalla hintaan 5e! Tämä pinkki on tarkoitettu sekaiholle/rasvoittuvalle, normaalille iholle on omansa vihreässä pullossa.

1 kommentti:

  1. Mulla on just vihree acon putsari, mut ite oon huomannu, että se ei pese kaikkia meikkejä pois. Mä sekoitan iltaisin siihen aina vähä jotain geelimäistä putsaria, että kaikki meikit lähtee kunnolla :)

    VastaaPoista

Kommenttisi tahdon mä! :)