maanantai 2. tammikuuta 2012

Bourjoisille seuraaja?

Näin lopuillaan on tämänhetkinen silmämeikinpoistoaineeni:


Bourjoisin tuote on edullinen ja tehokas, melko hellävarainenkin. Pullossa on korkin alla iso suuaukko, josta voisi huolimattomassa käytössä lorahtaa reilusti kerralla. Huonosta annostelumekanismista huolimatta hyvin riittoisa tämä 1,5 vuotta sitten aloittamani tuote on ollut (en tosin edes käytä silmämeikkiä kovin usein ja välillä käytän myös ns. kolmekasimaskaraa, joka poistetaan 38-asteisen veden avulla).

Kertokaahan, mikä silmämeikinpoistoaine kannattaisi ottaa seuraavaksi kokeiluun ja käyttöön? En ole tainnut koskaan kokeilla muita kuin nestemäisiä, mutta olen avoin muille olomuodoille.

2 kommenttia:

  1. Moi! Olitko postannut viikko sitten jostain mangoshampoosta? Kas kun se kirjoitus ei ole vieläkään tullut näkyviin (ei ainakaan mulla), mutta seurattavien blogien listalla näkyy et semmonen päivitys olisi muka tullut. Oon itekki vähän ymmällä, äskettäin kävi samalla tavalla erään toisen blogin kanssa ja päätin sitten infota sinua, siis jos kirjoituksen olisi pitänyt ilmestyä sinunkin mielestä =)

    VastaaPoista
  2. Kiitos tiedosta! Olen kyllä postannut mangoshampoosta ja luulinkin sen näkyvän normaalisti. Yritän selvitellä asiaa, toivottavasti saisin julkaisun näkyviin. :)

    VastaaPoista

Kommenttisi tahdon mä! :)