maanantai 16. marraskuuta 2009

LUSH: Fair Trade Foot Lotion



Lushin tuotteisiin tutustuin ensimmmäisen kerran Irlannissa pari vuotta sitten. Siellä myös ystävällinen myyjä kertoi juurta jaksaen Lushin eettisestä liikeideasta ja käsintehdyistä tuotteista. Liikkeessä kaikkea sai haistella ja hypistellä, ja sekös passasi minulle!

Tämä jalkavoide "Fair Trade Foot Lotion" (100g) on ostettu Tukholman Lushista vuosi sitten. (Nykyään liikkeitä on myös Suomessa: Helsingissä, Espoossa ja Lahdessa. Näissä en ole vielä päässyt käymään.) Voidetta ei ole enää jäljellä, mutta olen säästänyt hauskan pakkauksen. Siinä on nimittäin tarra, jossa on piirretty kasvokuva siitä henkilöstä, joka on tehnyt tämän nimenomaisen tuotteen. Tämän voiteen on valmistanut muuan Don.

Jalkavoide oli parasta mitä olen koskaan käyttänyt. (Ja jalkavoiteita on tullut testattua!) Voide oli pinkkiä, ihanan paksua piparminttuista kaakaovoita. Pehmensi ja viilensi jalkoja oikein mukavasti. Suomalaisen nettikaupan hinta 9,95e mutta muistaakseni Ruotsin puolella maksoin siitä hieman vähemmän.

Täytyy myöntää, että minulla on pari Lushilta heräteostoksena hankittua tuotetta, joista en oikein tiedä miten niitä kuuluisi täyttää. Tuoksuvat silti hyviltä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tahdon mä! :)