sunnuntai 20. joulukuuta 2009

Kylpyhuone



Yhteispotretti suihkutarpeista. Ai että olen iloinen tuosta tasanteesta suihkuni alla, jonka päälle voi purkkeja ja tuubeja asetella - edellisessä asunnossa hyllylle mahtui enintään noin kuusi tuotetta kerrallaan. Ahdasta tässäkin toki usein tulee eikä läheskään kaikki halukkaat mahdu riviin yhtä aikaa. Muutama miestenkin tuote on päässyt joukkoon mukaan - minulla on valtuutus ostaa kaikki poikaystävän suihkutuotteet, mikä onkin mukavaa kun saa valita mieleisiään tuoksuja.

Jos kuvaa tarkkaan tutkii, niin huomaa että hoitoaineita minulla on tällä hetkellä vain yksi kappale (Dove Color Care). Tarkoitus olisi sen loputtua ostaa TRESemmen hoitoainetta, jota olen päässyt äidin ja poikaystävän luona kokeilemaan. Se on ihan hyvän tuntuista ja ennen kaikkea riittoisaa (900ml pullo), hinta-laatu suhde erinomainen. Sitä raaskii laittaa tarpaaksi paljon, pitkän tukan kanssa ei parinsadan millin purtilot pitkään kestä. Toinen vaihtoehto olisi joku Tigin hoitoaine, sitten kun seuraavan kerran pistän nettitilauksen vireille.

1 kommentti:

  1. Moikka! Voitit mun arvonnasta näppäinsormuksen. :) En löytänyt täältä sähköpostiosoitettasi, mutta laita sä mulle postia nooranelamaa@luukku.com osoitteeseen. Ilmoita osoitetietosi sekä minkälaisen sormuksen haluaisit. Väreinä oli tosiaan harmaa, musta (ehkä hieman tumman harmaa) ja beige. Laita vaikka pari vaihtoehtoa, että jos ensimmäistä ei ole enää saatavilla. Melkein kaikki näppäimet on kuitenkin vielä käytössä.

    VastaaPoista

Kommenttisi tahdon mä! :)